Gå til hovedindhold
Helpdesk Help Center startside
  • Community
  • Indsend en anmodning
  • Log ind
  • Log ind
  • Community
  • Indsend en anmodning
  1. Helpdesk
  2. Produkt FAQ
  3. Kurser

Kurser

  • Hvor foregår kurset?
  • Hvornår er jeg tilmeldt et kursus?
  • Hvad gør jeg, hvis det kursus, jeg gerne vil deltage på, er overtegnet?
  • Hvordan kan jeg betale for kurset?
  • Hvornår skal jeg betale?
  • Hvornår kan vi få rabat på jeres kurser?
  • Jeg er selvstændig erhvervsdrivende. Er udgifter til kurser og uddannelser fradragsberettigede?
  • Er der støtteordninger til jeres kurser?
  • Skal jeg selv betale for materiale og bøger?
  • Hvornår får jeg adgang til kursusmaterialet?
  • Hvor længe er der adgang til kursusmaterialet?
  • Skal jeg selv printe materialet ud?
  • Hvis kurset er med overnatning, og jeg ønsker ikke dette, kan jeg så få kurset uden overnatning?
  • Jeg skal på kursus i Middelfart. Er der mulighed for overnatning, hvis dette ikke er inkluderet i kurset?
  • Har I overnatningsmuligheder på jeres kursussted i København?
  • Hvis et kursus bliver aflyst, hvornår får jeg så besked?
  • Koster det noget at melde fra et kursus jeg er tilmeldt?
  • Jeg er blevet forhindret i at deltage i et kursus. Kan jeg sende en kollega i stedet for?
  • Hvis jeg er ledig, kan jeg så deltage i kurser hos Molio?
  • Får jeg et kursusbevis, diplom eller certifikat?
  • Er det muligt at få jeres kurser som firmakurser?
  • Hvad gør jeg, hvis jeg har en idé til et kursus - eller et ønske om, at Molio udbyder kursus om specifikt emne?
  • Kan jeg leje lokaler hos jer, hvis jeg vil afholde mit eget kursus?
Helpdesk
Drevet af Zendesk