Hvis du ikke modtager mails fx med din faktura fra Molio, så er det muligt at vores mails er havnet i din spam-mappe i din mailklient. Tjek derfor altid om mails fra Molio kan være landet i der.
Herunder kan du se hvordan markeringen kan fjernes og du dermed kan whiteliste *@molio.dk i henholdsvis Outlook, Gmail, mail på Mac og via iCloud.
Outlook
- Åbn Outlook på din computer og klik på ”Hjem”-fanen.
- Klik derefter på menupunktet ”Uønsket” og vælg ”Indstillinger for uønsket mail”.
- I det nye vindue skal du nu vælge fanen ”Afsendere, der er tillid til”.
- Klik på ”Tilføj”.
- I tekstfeltet, hvor du kan angive en mailadresse eller et internetdomænenavn, skriver du @molio.dk.
Du kan også højreklikke på mailen, vælge menupunktet ”Uønsket” og derefter ”Bloker aldrig afsender” eller ”Bloker aldrig afsenders domæne”.
Se eventuelt mere på https://support.office.com/da-dk/article/oversigt-over-filteret-mod-u%C3%B8nsket-mail-5ae3ea8e-cf41-4fa0-b02a-3b96e21de089
Gmail
- Følg nedenstående link for at se hvordan du kan fjerne spammarkeringen i Gmail.
- Vælg styresystem/device og kig under overskriften ”Fjern spammarkeringen af en mail”.
Se eventuelt mere på https://support.google.com/mail/answer/1366858?co=GENIE.Platform%3DiOS&hl=da
Mac
- Følg nedenstående link for at se hvordan du kan fjerne spammarkeringen på en Mac.
- Kig underoverskriften ”Hvis e-mails ukorrekt markeres som reklamepost”.
Se eventuelt mere på https://support.apple.com/da-dk/guide/mail/mlhlp1145/mac
iCloud
- Følg nedenstående link for at se hvordan du kan fjerne spammarkeringen i ICloud.
- Kig under overskriften ”Ret falske positiver”.
Se eventuelt mere på https://support.apple.com/da-dk/HT202315
Kommentarer
0 kommentarer
Artiklen er lukket for kommentarer.